Project Description

AUDYT HOTELU, RESTAURACJI, SPA

Podczas kilkudniowego audytu oceniamy wszystkie działy obiektu, oceniając je punktowo i procentowo. Najbardziej interesuje nas to, na czym zależy inwestorowi – zyski, ład i porządek oraz powtarzalność wysokiej jakości usług i obsługi.

JAKIE OBSZARY TWOJEJ DZIAŁALNOŚCI ZBADAMY?

  • Audyt finansowy Hotelu, restauracji, SPA – tu sprawdzimy m.in. procentowe przychody na poszczególnych działach, by od razu zderzyć je z kosztami jakie te działy generują. Prześwietlimy koszty dostaw towarów, pokażemy jak nie tracąc jakości znaleźć wiele oszczędności. Sprawdzimy także adekwatność zakresów obowiązków i kompetencji w stosunku do wynagrodzeń i zajmowanych stanowisk. Podpowiemy jak nagradzać pracowników premiami, wiążąc ich z firmą na lata, bez zbędnego przejadania pieniędzy firmowych. Prześwietlimy wszystkie koszty wskazując te, które przeradzają się w niepotrzebne straty. W restauracjach dodatkowo oszacujemy food cost, skalkulujemy menu, wskażemy rozchodu towarów i półproduktów.

  • Audyt marketingu i sprzedaży – Sprawdzimy czy jakość i język ofert są na tyle dobrze opracowane, by realnie wpływać na to, czego Klienci zapragną w pierwszej kolejności. Odpowiemy tez na pytanie, czy na terenie obiektu oraz we wszystkich kanałach dystrybucji komunikaty marketingowe są odpowiednio opracowane. Sprawdzimy też, czy koszty ponoszone na marketing są adekwatne do przychodów z nich generowanych.

  • Procedury w hotelu, restauracji i SPA – Czy posiadasz niezbędne procedury obsługi Gości na wszystkich poziomach? Jeśli tak, czy są one kompletne a przede wszystkim przestrzegane. Jak wygląda obieg dokumentów i informacji? Pracujesz na recepturach, food costach i zejściach ze stanu czy może liczysz towar tylko na podstawie wejścia i zejść? W końcu czy posiadasz procedury około zabiegowe, by wyróżnić swoje SPA?

  • Jakość obsługi Gości, w  tym obsługi sprzedażowej – Sprawdzimy czy Twoi pracownicy dokładają wszelkich starań, by Klienci byli zadowoleni i wracali po więcej. Podpowiemy jak budować relacje, które będą skutkowały długoterminową więzią tworząc z bywalca konesera. Sprawdzimy również czy pracownicy potrafią reagować na potrzeby Klientów, oraz czy je odpowiednio kreują.

Poza tym zbadamy otoczenie konkurencyjne, wskazując Ci gdzie jest lokalny przesyt a gdzie są usługi i produkty, których na rynku brak.

Skontaktuj się, powiedz nam na jakim obszarze potrzebujesz pomocy, albo pozwól nam wskazać gdzie są braki, oraz odpowiednio na nie zareagować. Audyty skończą się szczegółowym raportem dla Inwestora oraz wskazówkami jak zmienić obecny stan rzeczy. To klucz, by zmienić obiektowe realia.

Przygotuj dla mnie ofertę