Project Description

MARKETING I SPRZEDAŻ USŁUG HORECA

PODCZAS SZKOLENIA OPOWIEMY CI MIĘDZY INNYMI:

  • jak zwiększyć liczbę Gości i sprawić by powracali

  • jak skutecznie rozmawiać sprzedażowo telefonicznie i face to face z Gościem indywidualnym

  • jak prowadzić sprzedaż podczas rozmów telefonicznych i spotkań bezpośrednich z Gościem korporacyjnym i firmowym

  • jak budować kanały dystrybucji przynoszące faktyczną sprzedaż przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów

  • jak tworzyć skuteczne oferty komercyjne

  • jak budować kanały dystrybucji niemal bez ponoszenia kosztów

  • jak stworzyć skuteczny program lojalnościowy wewnętrzny i zewnętrzny

  • kto tak naprawdę jest Twoją konkurencją

Odpowiedzi na te i wiele więcej pytań uzyskasz podczas dedykowanego szkolenia. Co to oznacza?
Szkolenia nasze mają charakter indywidualny i są za każdym razem przygotowywane dla konkretnego obiektu, a nawet pojedynczego kursanta. Nie prowadzimy szkoleń otwartych, bo nie przekładają się one w żaden sposób na faktyczne wyniki obiektów i managerów.

Dla kogo:

Szkolenia indywidualne dla pracowników działów marketingu lub osób odpowiedzialnych za marketing i sprzedaż obiektu.

Czas trwania:

Dwa dni szkoleniowe

Miejsce:

Obiekt Zleceniodawcy/ sala szkoleniowa.

Biorę udział!