Project Description

Obsługa klienta w SPA i salonie beauty – podnieś jakość, zwiększ sprzedaż

Obsługi klientów i Gości uczymy od dekady. Zwracamy uwagę na to, by zarówno budować zdrowe i długotrwałe relacje z nimi, jak i skutecznie zwiększać sprzedaż w salonie i SPA, a przez to wpływać na prowizje pracowników. Zapraszamy do współpracy salony i spa, które chcą zdobyć wiedzę pochodzącą od praktyków.

przed szkoleniem

  • Szkolenie personelu Twojego obiektu poprzedzimy audytem jakości obsługi i obsługi sprzedażowej by znaleźć mocne strony oraz słabe punkty, które wymagają poprawy. Sprawdzimy czy Twoi pracownicy dokładają wszelkich starań, by Klienci byli zadowoleni i wracali po więcej, czy potrafią reagować na potrzeby Klientów, oraz czy je odpowiednio kreują. To pozwoli nam przygotować szkolenie skrojone na miarę i skupić się na konkretnych problemach i sposobach ich rozwiązania.

DZIEŃ 1

Część 1. Wprowadzenie

  • Jakie typy Klientów spotykamy w polskich SPA i jak na nie reagować – wiedza praktyczna.

Część 2. Poziomy obsługi i obsługa na poziomie.

  • Obsługa na poziomie recepcji i rezerwacji

    • Bezpośrednia rozmowa z Klientem. To Ty jesteś gospodarzem!
    • Telefoniczna rozmowa z Klientem. Brak szablonów to też szablon!
    • Mailing – poznaj Klienta i odpowiadaj szybciej niż to możliwe!
    • Rozmowy z Klientem problemowym.
    • Case study – trening czyni mistrza
  • Kadra wykonawcza – terapeuci, kosmetyczki, masażyści

    • Budowanie atmosfery i więzi z Klientem od pierwszego spojrzenia
    • Prowadzenie Klienta przez strefy, zabiegowy savoir vivre
    • Skuteczna sprzedaż na poziomie zabiegowym, czyli jak pozostać specjalistą w swej dziedzinie a mimo to sprawnie pracować na premie z detalu?
  • Manager i inwestor – opiekun, pomysłodawca, sprzedawca.

    • Rozmowy biznesowe. Specyfika obsługi Klienta instytucjonalnego.

Część 3. Karta Klienta

  • Dlaczego stanowi tak ważne narzędzie?

  • Marketing i sprzedaż dzięki dobrze opracowanej karcie.

  • Odpowiednia karta klienta to także spokój o Twoje ubezpieczenie.

  • RODO w codziennej praktyce – karta Klienta i zgody marketingowe – prawnie i bez tandety.

DZIEŃ 2

Część 4. Sytuacje trudne

  • Klient roszczeniowy, awanturnik, oszust (?!) Przygotuj się na każda ewentualność, a pozostaniesz perfekcjonistą i jeszcze na tym zarobisz!

Część 5. Obsługa sprzedażowa Klienta Spa i salonu kosmetycznego. Obsługuj, by… zarabiać!

  • Pracując w usługach sprzedajesz obsługę!

  • Klient a potencjalny Klient – różnice w postrzeganiu i obsłudze sprzedażowej

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.

  • Specyfika pracy w sektorze usług a sprzedaż, czyli jak sprzedawać niewidzialne…

  • Marketingowo – sprzedażowe filary obiektu. Kto je stanowi?

  • Komunikacja marki Spa – język sprzedaży. Magiczne kilkanaście sekund.

  • Jak budować więzi z Klientami?

  • Kupią Ciebie, kupią od Ciebie!

  • Segmentacja kanałów sprzedaży

Część 6. Warsztaty i scenki rodzajowe

  • ćwiczenie czyni mistrza.

PO SZKOLENIU

Po przeprowadzonym szkoleniu raz jeszcze przystąpimy do audytu by sprawdzić postępy personelu.
Sprawdzimy czy wprowadzone rozwiązania przyniosły poprawę i nad jakimi elementami trzeba stale pracować by utrzymać nowy, wysoki poziom obsługi i stale zwiększać poziom sprzedaży.

Miejsce i termin szkolenia:

Termin:  ustalany indywidualnie
Miejsce: Na terenie całej Polski – w obiekcie kursanta

Dla kogo:

  • Pracownicy działów marketingu i sprzedaży w hotelach Spa, resortach,
  • Kadra wykonawcza: kosmetolodzy, kosmetyczki, terapeuci
  • Pracownicy recepcji hotelowej/Spa
  • Managerowie i właściciele salonów i gabinetów kosmetycznych oraz SPA,

Liczba uczestników:

  • Szkolenie dla grupy – Max 15 osób – kameralna grupa daje możliwość prowadzenia ciekawych dyskusji i wymiany zdań przy jednoczesnym indywidualnym podejściu do każdego z Kursantów.

Koszt uczestnictwa:

3000zł netto za szkolenie dla kadry obiektu – grupa max. 15 osób
przy większej liczbie osób indywidualna wycena.

!!! Zapytaj nas także o możliwość uzyskania dofinansowania z UE lub Urzędu Pracy.
Dzięki temu oszczędzisz nawet 80-100% W zależności od dostępnego programu.

Co składa się na usługę?

  • 16 godzin wykładów i warsztatów – 2 dni szkoleniowe x 8h

  • Dwa audyty jakości obsługi oraz obsługi sprzedażowej – pierwszy poprzedzający szkolenie,
    drugi sprawdzający wiedzę i postępy po szkoleniu

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikacja

Biorę udział!