Project Description

PROFESJONALNY MANAGER SPA I SALONU

Weź udział w unikalnym szkoleniu, które zmieni Twój sposób myślenia na temat zarządzania, sprzedaży oraz budowania marki na rynku Spa. To pierwsze certyfikowane szkolenie managerskie, po którym uczestnicy objęci zostaną Opieką Trenerską* Dwa dni, kilkanaście godzin szkolenia, po którym zmienisz spojrzenie na to jak możesz prowadzić obiekt lub dział SPA, jak zwiększać zyski i aktywnie wpływać na Klientów

DZIEŃ I

Część 1. Zarządzanie marketingowe SPA

  • W jaki sposób budować komunikację marketingową – Jak tworzyć oferty, które pokochają Twoi Klienci? Skuteczny język korzyści w sprzedaży usług i produktów SPA,

  • Filozofia i specjalizacja SPA jako wyróżnik i wyznacznik trendów. Jak je określić?

  • Czym jest segmentacja kanałów sprzedaży i jak ją wykorzystać w praktyce

  • Jak tworzyć oferty zabiegów i pakietów, by sprzedawać więcej

  • Programy lojalnościowe – jak budować faktyczną lojalność Klientów

  • Nowość! Jak podejmować współpracę z podmiotami z innych branż, by zyskać na wizerunku, wiarygodności a finalnie na sprzedaży. Marketing 3.0

  • Social media w codziennej praktyce managera SPA

  • CSR – pokaż Klientom ludzką twarz Twojego biznesu. Jak tworzyć kampanie autorskie w oparciu o CSR?

Część 2. Zarządzanie kadrą salonu kosmetycznego i SPA

  • Trudny okres dla pracodawców – jak w tych warunkach budować zespól na lata? Skuteczne rozwiązania i case study.

  • Jak nagradzać dodatkowo nie narażając firmy na zbędne koszty

  • Jak delegować zadania. Planowanie – wdrażanie – raportowanie.

Część 3. Nowość! Zarządzanie przychodem salonu i SPA.

  • Jak i kiedy wyceniać swoje usługi – dynamiczne zarządzanie ceną i przychodem. Revenue managment w Spa.

Część 4. Nowość! Z praktyki SPA, Inspiracje od najlepszych:

  • Case study 1: „Jak solidna marka kosmetyczna może i powinna wspierać Twoje SPA w nowoczesnych działaniach marketingowych”

  • Case study 2: „CSR w praktyce najlepszych SPA – jak pomagając budować nowe relacje z Klientami”

DZIEŃ II

Część 1. Obsługa sprzedażowa Klientów SPA i salonu beauty. Ujęcie autorskie.

  • Język Komunikacji sprzedażowej Twoich pracowników z Klientami

  • Jak budować więzi z Klientami, które skutkują zaufaniem i wzrostem sprzedaży.

  • Naucz wszystkich pracowników sprzedawać usługi dodatkowe i detal. Pokryj koszty dzięki nowym umiejętnością sprzedażowym.

Część 2. Procedury, umowy, regulaminy

  • Formalne poukładanie obiektu – jak tworzyć rozporządzenia wewnętrzne, czym jest manual SPA

  • Karta Klienta salonu i SPA – narzędzie marketingowe zgodne z RODO

Część 3. Nowość! Z praktyki SPA, Inspiracje od najlepszych:

  • Case study 1: „Program lojalnościowy w praktyce – jak wiązać z marką i budować z Klientami relacje w oparciu o wiarygodne wyniki terapii”

Dla kogo:

  • Managerowie i właściciele salonów i gabinetów kosmetycznych oraz SPA,
  • Managerowie SPA w resortach hotelowych,
  • Pracownicy działów marketingu i sprzedaży w hotelach Spa, resortach,
  • Kadra wykonawcza: kosmetolodzy, kosmetyczki, terapeuci
  • Ambitne osoby wchodzące na rynek usług beauty

Liczba uczestników:

  • Szkolenie indywidualne – to możliwość skupienia na potrzebach edukacyjnych konkretnego Kursanta i zmodyfikowanie programu zgodnie z oczekiwaniami
  • Szkolenie dla grupy – Max 20 osób – kameralna grupa daje możliwość prowadzenia ciekawych dyskusji i wymiany zdań przy jednoczesnym indywidualnym podejściu do każdego z Kursantów.

Miejsce i termin szkolenia:

Każdorazowo ustalane indywidualnie.
Miejsce:

  • Cała Polska – szkolenia w konkretnych obiektach połączone z obsługą Klienta lub
  • w nadmorskim apartamencie szkoleniowym, przy samym Bulwarze Portowym. Apartament jest wówczas gratis.

Koszt uczestnictwa:

Skontaktuj się z nami, a po konsultacji i ustaleniu konkretnych potrzeb przygotujemy dla Ciebie wycenę.

Biorę udział!