Project Description
PROFESJONALNY MANAGER SPA I SALONU
Weź udział w unikalnym szkoleniu, które zmieni Twój sposób myślenia na temat zarządzania, sprzedaży oraz budowania marki na rynku Spa. To pierwsze certyfikowane szkolenie managerskie, po którym uczestnicy objęci zostaną Opieką Trenerską* Dwa dni, kilkanaście godzin szkolenia, po którym zmienisz spojrzenie na to jak możesz prowadzić obiekt lub dział SPA, jak zwiększać zyski i aktywnie wpływać na Klientów
DZIEŃ I
Część 1. Zarządzanie marketingowe SPA
W jaki sposób budować komunikację marketingową – Jak tworzyć oferty, które pokochają Twoi Klienci? Skuteczny język korzyści w sprzedaży usług i produktów SPA,
Filozofia i specjalizacja SPA jako wyróżnik i wyznacznik trendów. Jak je określić?
Czym jest segmentacja kanałów sprzedaży i jak ją wykorzystać w praktyce
Jak tworzyć oferty zabiegów i pakietów, by sprzedawać więcej
Programy lojalnościowe – jak budować faktyczną lojalność Klientów
Nowość! Jak podejmować współpracę z podmiotami z innych branż, by zyskać na wizerunku, wiarygodności a finalnie na sprzedaży. Marketing 3.0
Social media w codziennej praktyce managera SPA
CSR – pokaż Klientom ludzką twarz Twojego biznesu. Jak tworzyć kampanie autorskie w oparciu o CSR?
Część 2. Zarządzanie kadrą salonu kosmetycznego i SPA
Trudny okres dla pracodawców – jak w tych warunkach budować zespól na lata? Skuteczne rozwiązania i case study.
Jak nagradzać dodatkowo nie narażając firmy na zbędne koszty
Jak delegować zadania. Planowanie – wdrażanie – raportowanie.
Część 3. Nowość! Zarządzanie przychodem salonu i SPA.
Jak i kiedy wyceniać swoje usługi – dynamiczne zarządzanie ceną i przychodem. Revenue managment w Spa.
Część 4. Nowość! Z praktyki SPA, Inspiracje od najlepszych:
Case study 1: „Jak solidna marka kosmetyczna może i powinna wspierać Twoje SPA w nowoczesnych działaniach marketingowych”
Case study 2: „CSR w praktyce najlepszych SPA – jak pomagając budować nowe relacje z Klientami”
DZIEŃ II
Część 1. Obsługa sprzedażowa Klientów SPA i salonu beauty. Ujęcie autorskie.
Język Komunikacji sprzedażowej Twoich pracowników z Klientami
Jak budować więzi z Klientami, które skutkują zaufaniem i wzrostem sprzedaży.
Naucz wszystkich pracowników sprzedawać usługi dodatkowe i detal. Pokryj koszty dzięki nowym umiejętnością sprzedażowym.
Część 2. Procedury, umowy, regulaminy
Formalne poukładanie obiektu – jak tworzyć rozporządzenia wewnętrzne, czym jest manual SPA
Karta Klienta salonu i SPA – narzędzie marketingowe zgodne z RODO
Część 3. Nowość! Z praktyki SPA, Inspiracje od najlepszych:
Case study 1: „Program lojalnościowy w praktyce – jak wiązać z marką i budować z Klientami relacje w oparciu o wiarygodne wyniki terapii”
Dla kogo:
- Managerowie i właściciele salonów i gabinetów kosmetycznych oraz SPA,
- Managerowie SPA w resortach hotelowych,
- Pracownicy działów marketingu i sprzedaży w hotelach Spa, resortach,
- Kadra wykonawcza: kosmetolodzy, kosmetyczki, terapeuci
- Ambitne osoby wchodzące na rynek usług beauty
Liczba uczestników:
- Szkolenie indywidualne – to możliwość skupienia na potrzebach edukacyjnych konkretnego Kursanta i zmodyfikowanie programu zgodnie z oczekiwaniami
- Szkolenie dla grupy – Max 20 osób – kameralna grupa daje możliwość prowadzenia ciekawych dyskusji i wymiany zdań przy jednoczesnym indywidualnym podejściu do każdego z Kursantów.
Miejsce i termin szkolenia:
Każdorazowo ustalane indywidualnie.
Miejsce:
- Cała Polska – szkolenia w konkretnych obiektach połączone z obsługą Klienta lub
- w nadmorskim apartamencie szkoleniowym, przy samym Bulwarze Portowym. Apartament jest wówczas gratis.
Koszt uczestnictwa:
Skontaktuj się z nami, a po konsultacji i ustaleniu konkretnych potrzeb przygotujemy dla Ciebie wycenę.