Project Description

SZKOLENIE DLA RECEPCJONISTÓW HOTELI I SPA

Dzięki stałej współpracy z doświadczonymi recepcjonistami i kierownikami recepcji powstało szkolenie dedykowane dla tego, w ocenie wielu i mojej, najważniejszego działu w obiektach. Wiedzę przekażą branżowi spece, a teoria będzie marginalną częścią pełnego przykładów, inspiracji i praktyki spotkania szkoleniowego.

PODCZAS SZKOLENIA PORUSZYMY MIĘDZY INNYMI TE TEMATY:

  • jak zarządzać pracą recepcji

  • wizerunek recepcjonisty

  • obsługa Klienta i Gościa na poziomie recepcyjnym

  • obsługa sprzedażowa Klienta i Gościa

  • jak opracować autorskie procedury recepcyjne i hotelowe

  • obsługa trudnych Klientów i Gości na poziomie recepcyjnym

  • zasady zachowania w sytuacjach kryzysowych

Przed szkoleniem

Szkolenie personelu Twojego obiektu poprzedzimy audytem jakości obsługi i obsługi sprzedażowej by znaleźć mocne strony oraz słabe punkty, które wymagają poprawy. Sprawdzimy czy Twoi pracownicy dokładają wszelkich starań, by Klienci byli zadowoleni i wracali po więcej, czy potrafią reagować na potrzeby Klientów, oraz czy je odpowiednio kreują. To pozwoli nam przygotować szkolenie skrojone na miarę i skupić się na konkretnych problemach i sposobach ich rozwiązania.

Po szkoleniu

Po przeprowadzonym szkoleniu raz jeszcze przystąpimy do audytu by sprawdzić postępy personelu. Sprawdzimy czy wprowadzone rozwiązania przyniosły poprawę i nad jakimi elementami trzeba stale pracować by utrzymać nowy, wysoki poziom obsługi i stale zwiększać poziom sprzedaży.

DZIEŃ I

Część 1. OBSŁUGA SPRZEDAŻOWA

  • Stwórz unikalną więź z Klientami. Jak budować relacje, które skutkują zaufaniem i wzrostem sprzedaży.

  • Dlaczego trudniej sprzedawać usługi niż produkty? Mechanizm wpływania na Klienta.

  • Marketing MIX usług – odrobina teorii, by zrozumieć praktykę

  • Czas opracować Wasz autorski savoir vivre w obsłudze Gości  Część praktyczna.

  • Język Komunikacji sprzedażowej pracowników recepcji z Klientami w zależności od ich typu.

    • Co sprzedajesz, a co tak naprawdę chcą kupować Twoi Klienci.
    • Język korzyści to nie mit – praktyka w rozmowie bezpośredniej, telefonicznej i odpowiadaniu na zapytania
    • Słowa wskazane i absolutnie zakazane zwroty
  • Recepcja sercem obiektu i sprzedaży. Część praktyczna.

    • Rozmowa bezpośrednia z Klientem – opracujemy Twój własny, skuteczny schemat dla pracowników.
    • Rozmowa telefoniczna z Klientem – jak wpływać na decyzje i budować więzi przez słuchawkę telefonu
    • Sytuacje łączone – jak połączyć rozmowę telefoniczną z obsługą bezpośrednią
    • Odpowiedzi na zapytania ofertowe mail, Messenger.
    • Cztery główne role recepcjonisty w obsłudze Klientów
  • Sytuacje trudne, niebezpieczne.  Część praktyczna.

    • Klienci roszczeniowi
    • Klient „Janusz”
    • Klient nietrzeźwy
    • Klient nachalny w stosunku do personelu
    • Procedura zachowania w sytuacjach kryzysowych
  • Jak unikać strat z tytułu nieodwołanych wizyt Część praktyczna.

Część 2.KWESTIE FORMALNE I PRAWNE NA STANOWISKU RECEPCYJNYM

  • Jak opracować procedury obsługi i obsługi sprzedażowej Klientów.

  • Jak tworzyć skuteczne rozporządzenia wewnętrzne,

  • Zakresy obowiązków i odpowiedzialność stanowiskowa w pionie recepcji

  • Karta meldunkowa/ Karta Klienta – narzędzia marketingowe zgodne z RODO

Miejsce i termin szkolenia:

Termin:  ustalany indywidualnie
Miejsce: Na terenie całej Polski – w obiekcie kursanta

Dla kogo:

  • Pracownicy recepcji hotelowej/Spa
  • Managerowie i właściciele salonów i gabinetów kosmetycznych oraz SPA,

Liczba uczestników:

  • Szkolenie dla grupy – Max 15 osób – kameralna grupa daje możliwość prowadzenia ciekawych dyskusji i wymiany zdań przy jednoczesnym indywidualnym podejściu do każdego z Kursantów.

Koszt uczestnictwa:

3000zł netto za szkolenie dla kadry obiektu – grupa max. 15 osób
przy większej liczbie osób indywidualna wycena.

!!! Zapytaj nas także o możliwość uzyskania dofinansowania z UE lub Urzędu Pracy.
Dzięki temu oszczędzisz nawet 80-100% W zależności od dostępnego programu.

Co składa się na usługę?

  • 8-10 godzin wykładów i warsztatów

  • Dwa audyty jakości obsługi oraz obsługi sprzedażowej – pierwszy poprzedzający szkolenie,
    drugi sprawdzający wiedzę i postępy po szkoleniu

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikacja

Biorę udział!