Project Description

REVENUE MANAGEMENT W SPA

– dynamiczne zarządzanie przychodem, autorski projekt dla ambitnego managera i inwestora. Pierwsza oferta dla salonów SPA, oraz SPA hotelowych i gabinetów, stworzona przez praktyków na podstawie audytów i zarządzania dziesiątkami obiektów w ostatniej dekadzie.

DZIEŃ I

Analiza Twojego biznesu

  • Audyt cen i kosztów w Twoim SPA.

    • Koszty zatrudnienia i ustalenie polityki prowizji i premiowania
    • Polityka magazynowa
    • Dostawcy i dystrybutorzy
  • Analiza konkurencji lokalnej – co ma konkurencja i dlaczego Ty musisz mieć coś innego?

  • Podział zabiegów na nisko i wysoko nakładowe

  • Jak wyglądają Twoje oferty?

Zatem do dzieła!

  • Koszty stałe i zmienne w Twoim biznesie – ustalimy je bardzo dokładnie.

    • Jak minimalizować koszty nie tracąc na jakości i ilości wykonywanych zabiegów
    • Zarządzanie stanem magazynowym
  • Segmentacja kanałów sprzedaży

    • Podział obecnej bazy Klientów na grupy preferencyjne
    • Jak sprawić, by każda część Twojego menu zabiegowego, miała konkretną grupę odbiorców w konkretnym czasie – język korzyści w budowaniu ofert dla Klientów Twojego SPA
    • Podział rynku lokalnego na grupy Klientów o których do tej pory nie myślałeś. Klient indywidualny i firmowy.
    • Partnerzy sprzedażowi – tematyczne wsparcie sprzedaży.
    • Ukryty kanał sprzedaży – dodatkowa droga do zdobycia Klientów premium
  • Ustalenie nowego poziomu cen zabiegów w oparciu o zbadane rzeczywiste koszty prowadzenia Twojego biznesu SPA.

  • Zmiana języka ofert Twojego SPA

  • Sezonowość puść w niepamięć! Jak dojść do zrównoważonego zarabiania na biznesie SPA w ciągu całego roku.

DZIEŃ II

Twoja praca wspólnie z trenerem będzie najlepszą nauką na przyszłe lata

  • Dynamiczne zarządzanie ceną w ciągu roku kalendarzowego – część szczegółowa

    • Nowa kalkulacja i ustalenie cen pakietów okazjonalnych i pojedynczych zabiegów na cały rok
    • Twój program lojalnościowy – jak zmotywować Klientów by kupowali więcej.
    • Kiedy i jak podnosić ceny zabiegów w ciągu roku
    • Upgrade – daj więcej, sprzedaj dwa razy
  • Ustalenie schematu komunikacji marketingowej dla wszystkich okazji sprzedażowych w roku

Przez dwa dni trener szczegółowo wyjaśni wszystkie omawiane mechanizmy. To szkolenie ma charakter indywidualnych konsultacji, zatem jest w 100% praktyczne. Możesz je odbyć zarówno u siebie w salonie, lub zabrać ze sobą wskazane przez nas dokumenty oraz oferty jakie posiadasz i wyrwać się na dwa dni na morze. Wówczas pracować będziemy w apartamencie szkoleniowo – mieszkalnym 300 metrów od morza.

Nauczysz się m.in.:

  • jak samodzielnie analizować koszty i wyciągać wnioski,
  • jak ustalać ceny, by zarabiać najwięcej i nie odstraszyć Klientów
  • jak dynamicznie zarządzać polityką cenową w ciągu całego roku
  • jak Tworzyć kanały dystrybucji w oparciu o nowych partnerów sprzedażowych
  • jak opracować dokument planu marketingowego na kolejne lata.

Miejsce i termin szkolenia:

Termin:  ustalany indywidualnie
Miejsce:

  • Ustka, w nadmorskim apartamencie szkoleniowym lub
  • Na terenie całej Polski – w obiekcie kursanta

Dla kogo:

  • Managerowie i właściciele salonów i gabinetów kosmetycznych oraz SPA,
  • Managerowie SPA w resortach hotelowych,
  • Pracownicy działów marketingu i sprzedaży w hotelach Spa, resortach,

Koszt uczestnictwa:

2500zł netto – szkolenie w apartamencie szkoleniowym w Ustce. W cenie noclegi w  i lunch.

  • Chcesz byśmy przyjechali do Ciebie? Nie ma problemu!
    Do ceny doliczysz jedynie zwrot kosztów podróży i noclegu, oszczędzisz za to czas na dojazd!
  • !!! Zapytaj nas także o możliwość uzyskania dofinansowania z UE lub Urzędu Pracy.
    Dzięki temu oszczędzisz nawet 80-100% W zależności od dostępnego programu.

Co składa się na usługę?

  • 16 godzin wykładów i warsztatów – 2 dni szkoleniowe x 8h

  • Dwa audyty jakości obsługi oraz obsługi sprzedażowej – pierwszy poprzedzający szkolenie,
    drugi sprawdzający wiedzę i postępy po szkoleniu

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikacja

Biorę udział!