Preopening

hotelu

Zastanawiasz się jak zaplanować i skoordynować działania prowadzące do otwarcia hotelu wraz z zapleczem gastronomicznym i SPA? Wszystkie prace wykonamy za Ciebie, dbając o każdy element i stale raportując.

Audyt

Szczegółowa analiza działalności hotelu, restauracji i SPA wraz z raportem po audytowym i gotowymi do wdrożenia zaleceniami. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu pracy w hotelarstwie przeprowadzimy audyt, który wskaże słabe punkty i pozwoli zmienić je w mocne strony.

  • Audyt działalności operacyjnej oraz P&L – cel: wychwycenie nieprawidłowości w codziennym funkcjonowaniu obiektu i uszczelnienie wydatków. Wprowadzenie procedur i check – list poprawiających sytuację i dających powtarzalność oraz transparentność działań.

  • Audyt ofert komercyjnych i kanałów dystrybucji – sprawdzimy czy Twoje oferty są odpowiednie pod kątem wpływania na wielkość sprzedaży. Przyjrzymy się czy docierasz do odpowiednich grup odbiorców. Pokażemy jak tworzyć oferty hotelu, gastronomii i SPA by zwiększać sprzedaż

  • Audyt obsługi klienta i obsługi sprzedażowej w hotelu, restauracji i SPA, który ma na celu wychwycenie złych nawyków, poprawę jakości i tempa odpowiedzi na zapytania.

Wdrożenie

nowych produktów i usług

Zostaw nam opracowanie nowych pakietów pobytowych dla gości indywidualnych i biznesowych. Zaproponujemy też produkty do sprzedaży detalicznej z poziomu recepcji i SPA. Wycenimy je i zdynamizujemy cenę w skali roku tak, byś zarabiał więcej.

Procedury

hotelowe

Jak przygotować procedury hotelu, gastronomii i SPA, by cieszyć się najwyższą jakością obsługi, doskonałą wydajnością pracy oraz wzrostem sprzedaży? Lata doświadczeń pozwalają nam wdrażać nowe procedury dla hoteli, restauracji oraz SPA i podpinać pod nie check – listy, które uporządkowują codzienną pracę. Przygotowujemy kompletne manuale dla hoteli i SPA, a w nich procedury:

  • procedury obsługi Gości hotelowych w recepcji

  • procedury obsługi sprzedażowej gości w hotelu i SPA – wytyczne dla recepcji oraz działów sprzedaży

  • procedury dla housekeepingu – procedury wydajnego sprzątania pokoi i części wspólnych, zasady sprzątania pobytowego oraz po wyjeździe Gości, eko-procedury, zasady wydawania i przyjmowania bielizny i konfekcji z pralni zewnętrznej

  • procedury obiegu dokumentów w hotelu i SPA

  • procedury obiegu informacji w hotelu i SPA

  • procedury zachowania w sytuacjach kryzysowych

Procedury

dla gastronomii

  • Przyjęcie towaru i rozdysponowanie zgodne z logistyką obiektu

  • Przesunięcia między magazynowe

  • Procedury zgodne z HACCP

  • Logistyka inwentur oraz spisów z natury

Eventy

Od lat przygotowujemy eventy kulturalne i autorskie wydarzenia kulinarne w hotelach. Opracujemy też dla Twoich Gości pokazy, integracje, a także znajdziemy najlepszą bazę na szkolenia i konferencje biznesowe w Polsce. Współpracujemy z wieloma hotelami, by w każdym regionie kraju dać Ci możliwość organizacji wyjątkowego wydarzenia.

Doradztwo hotelowe